Tuesday, November 5, 2013

終於。。。買咗㗎 jogging stroller!

最近,真係越來越想跑返步。一來,老公耐唔中,都會叫我要跑步, keep 返 fit。二來呢排見倒好多朋友跑5k 10k 全馬 半馬 㗎相,攪到我又想跑。依家跑步,冇以前咁方便,換件衫,著對跑鞋就出去跑。我要跑步的話,就要揾部跑步 stroller,仲要揾個安全 D 㗎地方跑。

呢排,我同老公都不時上 craigslist 睇吓有冇 D 平靚正㗎二手 jogging stroller. 上craigslist 買嘢絶對係我老公㗎強項。屋企有唔少家私都係佢晌 craigslist 度揾返嚟,全部都平靚正,有時佢買咗 D 嘢返嚟,發覺唔係咁啱用,仲會以高 D 㗎價錢賣返出去!

今次買 stroller, 我都有睇吓,不過當然唔夠佢快!今朝起身,就見倒㗎又型又新㗎 jogging stroller 晌 patio,真係好 surprise 呀!我可以去跑步啦!雖然我依家極 decondition, 不過我又唔係去比賽,做吓運動啫,唔洗理幾快,最緊要係安全同健康!


2 comments: