Saturday, November 23, 2013

工作後感

今日又有得"放假"啦,即係返工!返工對我嚟講好重要,可以令我生活平衡 D ,唔洗成日都係做屋企嘢。如果可以返多少少就好啦!

兩個星期冇返,一返到去個感覺就係要轉 gear, 將平時個 hea mode 轉做作戰 mode! 今日返工都幾攰,因為好多病人要睇。今日㗎怪現象係我個 caseload 入面,深切治療部㗎病人行得多過普通病房㗎病人!好多時,晌心切治療部㗎病人最多都只可以坐晌床邊,但今日我幾個病人都行倒,仲要行得幾遠!反而有幾個手術後普通病房㗎病人坐都坐唔倒起身。所以每朝見倒自己個 caseload㗎時候,係唔可以完全估計倒當日㗎工作會係點。我覺得呢個係醫療工作有趣亦係有挑戰之處!

放工返到屋企,人仔有 D 扭,老公又趕住走,所以我要拿拿淋沖個涼,跟住就要"處理"人仔。餵食,陪玩,沖涼,瞓覺。佢瞓咗之後我仲有一大堆嘢要執要洗。依家總算可以鬆一口氣。不過其實屋企要執要洗嘅仲有大把,但我決定隻眼開隻眼閉,上網鬆一鬆,今晚早 D 瞓,聽日至再做過!

No comments:

Post a Comment