Wednesday, November 13, 2013

綠茶慕斯 (附食譜)

琴晚洗咗 D 士多啤梨。老公見倒就問 D 士多啤梨係咪攞嚟整 mousse 㗎。我本來冇咁㗎打算,不過佢想食我當然會整啦,難得佢開口落 order! 點知後來佢一路讀書,一路食士多啤梨,食到冇晒。但係佢又想食 mousse 喎,咁我就提議整綠茶 mousse 。其實係我自己想整又想食!!哈哈!

上網揾食譜,想揾個冇用蛋同簡單 D 嘅,不過揾唔倒啱心水,結果嘗試用之前檸檬慕斯個食譜,改一吓,變成綠茶慕斯。



材料:
綠茶粉 1湯匙
糖 3.5湯匙
水 2/3杯
魚膠粉 1包 (5g)
Heavy whipping cream 1盒 (236ml)

造法:
1. 綠茶粉,糖,水,魚膠粉加熱,煮溶。
2. Whipping cream 打至企身。
3. 將魚膠粉溶液拌入 whipping cream.
4. 放入雪櫃雪至凝固。


我加咗個餅碎底,有時間的話,可以整個海綿蛋糕。呢個慕斯未必係最好食,但係就好簡單。下次可以試吓其他口味!

No comments:

Post a Comment