Saturday, November 9, 2013

焗雞扮炸雞

今朝打算整雞脾做晚餐,於是我問老公想食咩雞脾。佢答我:"炸雞脾。"

炸雞脾又熱氣又要用好多油,晌屋企唔想整 D 咁㗎嘢喎。。。

其實我諗佢只係講吓笑,不過我又好認真咁上網睇吓可以用咩方法用焗爐整"炸雞脾"。

原來都有好多造法㗎!其中一個係將 D 雞放晌個架上面焗,咁成隻脾/翼就會脆啦!不過我屋企冇呢 D 架,同埋我唔係好想洗個架囉。。。



卒之,我用咗呢個方法:
1. 先將雞脾洗淨,抹乾(原來抹乾係好重要㗎!)
2. 跟住醃佢一段時間。我用咗蒜鹽同 chicken seasoning 醃。
3. 跟住將雞脾先後沾上麵粉,蛋同奶㗎混合液(一隻蛋+半杯奶),同麵包糠。麵包糠可再加少許調味。


4. 然後用 350F 焗至熟,約45-55 分鐘。

老公話好好味,脆得呢又唔油,雞又唔乾! D 雞唔似快餐店㗎炸雞,我覺得有 D 似某 D 牌子㗎雪藏雞塊!


No comments:

Post a Comment