Wednesday, November 20, 2013

餵媽媽

好多 BB 7,8 個月大已經識自己食 finger food, 但係唔知點解,人仔唔識。人仔開始食 solid 時我冇刻意比佢試,到佢九個幾月大,我就開始比 D cheerios 佢。我餵佢,佢會張開口。但當我放粒 cheerios 落佢張枱時,佢唔估嘗試放粒 cheerios 入口,佢只會用手指玩粒嘢。當我攞起同一粒 cheerios 時,佢又會張開口要食喎!

日日都試吓要佢自己食,又示範,又捉住佢手仔,佢都係唔識。不過我相信佢大大吓自然識。今日,我又比 D cheerios 佢食,又如常咁放 D 晌佢張枱。佢攞住一粒,申隻手向住我,咁我咪開口扮想食囉。點知佢真係將粒 cheerio 放入我個口度!成功咗仲好開心,之後又餵咗我幾粒!估唔到佢未識自己食就識餵人食!哈哈!

當時得我一個同佢,但我都好想影低佢,所以我就試吓自己拍。拍倒段佢用左手餵,唔成功。停機之後佢用右手餵,即成功!


No comments:

Post a Comment