Tuesday, November 26, 2013

一歲啦!

人仔話咁快就一歲啦!我諗每一個媽媽見到自己仔女一歲時,㗎感覺都會係:"話,咁就一年啦!"
真係難以想像,依家識玩識笑識企識坐㗎人仔,一年前仲晌我個肚裡面,準備出嚟!

又係時候記錄吓佢㗎進展:
瞓:
叻咗!依家冇咁醒瞓,醒咗會自己瞓返,不過有時依然會喊爆!每日 nap 兩次,十點同三點,每次九個字至個令鐘。試過擺佢上 swing 度,佢喊一陣,跟住瞓咗。不過多數都係比佢晌車或 stroller 度瞓。夜晚七點幾同佢沖涼飲奶瞓覺,通常佢轆兩轆,八點前就瞓著。

食:
一日三餐加兩餐奶。可以食爛飯同粒狀食物。今個月試過㗎新食物有:
蜜棗,白菜,青豆(懷疑敏感),蛋黃,洋蔥,矮瓜,西蘭花,番薯
有人比咗 D 芝士佢食,當時我唔知,只係夜晚見人仔皮膚有紅色一撻撻,唔知佢係咪敏感?
雖然我日日都比 D cheerios 佢等佢學自己食,但佢都係唔識。。。反而識得餵人食。。。 奇怪。。。

活動:可以自己企倒一陣,仲行倒幾步,不過一扶佢行,佢就好快坐低,跟住就爬。屋企有兩級樓梯,我日日都教佢爬,爬上就好快,但係佢未識爬落。。。最鐘意係玩車同用轆㗎嘢,比幾個筒佢就可以自己玩一輪。識得揭書,未識入圖形(開始有興趣),未識入圈圈。有用 pincer grasp, 右手靈活過左手。

溝通:成日 ee oo, 好多嘢講,有時仲識得跟我講"mum mum",又試過一朝發個音好似講"早晨"!依然唔識 baby sign... 我覺得可能到佢識講都未學識。。。
依家講"no"佢會明,有時仲會試你!好攪笑!希望遲 D 唔好比佢激 c

好多人都話一歲之後好多嘢會突然開竅,唔知人仔又會唔會係咁呢?



2 comments:

  1. 食Cheerios嗰part好攪笑呀!! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,我都唔知點解佢識餵人又唔識餵自己!佢仲會攞住粒 Cheerios 然後講 "ar",好似叫我張開口食咁!

      Delete