Monday, November 25, 2013

chocolate covered chips

某薯片製造商晌 holiday season 推出 chocolate covered potato chips. 老公見到個廣告極之興奮。薯片推出之後我即刻去買,點知要成三個幾美金至得一細包,非常唔低,所以冇買。

某日,我突然諗到"點解唔自己整呢?"於是,我今日走去買朱古力同薯片試吓整。

我好衰唔衰,買咗筒碎薯片。。。 算啦,都係自己人食啫。。。

我之前整過 chocolate covered pretzels, 但係失敗咗, D 朱古力第二日"生粒粒"。。。 之後至知原來用邊隻朱古力同溶朱古力係一大學問。自從次之後,我都冇整過要溶朱古力至整倒㗎食物。今次本來想買專係比人用嚟整 chocolate covered 㗎朱古力,但係貴好多,所以最後都係買 chocolate chips, 因為好多食譜都只係用 chocolate chips. 今次溶朱古力溶得好小心,希望聽日佢地唔會"生粒粒"!



No comments:

Post a Comment