Sunday, November 17, 2013

藉口 (附炸魚柳食譜)

某日,老公提到 fish and chips, 問我識唔識整。我未整過,但佢咁提起,攪到我心郁郁想整。於是我買咗包魚柳,又上網揾食譜。揾倒個冇用 beer 㗎食譜。琴日試整,用半煎炸㗎方法,因為想慳少少油。點知有人扭計,令我唔可以專心/煎炸魚,攪到 D 魚肉肉酸酸咁。。。不過味道係可以嘅。。。




以後有咩煮得唔好,我就可以話"有人扭計",用人仔口竹做藉口,哈哈!係啫,唔能夠專心又點煮倒好餸呢!

炸魚柳食譜:
材料:
1榜魚柳
2/3杯麵粉
1/2茶匙鹽
1/2茶匙梳打粉
1湯匙醋
2/3杯水

造法:
1. 將魚柳洗淨,抹乾,切件。
2, 其他材料拌勻成炸漿。
3. 魚柳沾上少許麵粉,再沾炸漿,放入油,炸至金黃色。

2 comments: