Monday, March 31, 2014

平淡是福

前兩個星期真係覺得好鬼悶,上個星期就突然間好充實,攪到我 blog 都睇/打少咗!

首先,人仔病好,我又可以同佢去"上堂"。而老公又唔洗返學唔洗 OT,竟然可以成個星期都返屋企食飯。好耐冇試過啦!人仔夜晚可以同爸爸玩,我又可以同老公傾吓計,咁至似一家人今麻。除止以外,我又約倒人食個 lunch, 星期六又返工,星期日就請咗朋友嚟食晚飯,生活突然充實咗!

雖然係開心,不過,星期五晚㗎地震真係幾驚!晚我洗緊碗,突然震咗一震,係3 點幾級。震完之後我即放多兩條片入個 diaper bag! 哈哈!以備不時之需!個咗阿媽之後,最擔心㗎都係仔女㗎需要!之後我同人仔沖涼瞓覺,就晌我同佢講緊故事㗎時候又震!次成 5.1 級!我既刻抱住人仔,老公就衝咗入嚟,佢話見倒成塊玻璃晌度搖!好驚會成塊打爛!我地住得幾近震央,我未經歷過咁㗎地震!之後成晚都耐唔中就震一次,我成晚都瞓得唔好,個腦要一路唱詩歌至瞓倒。5.1 級已經搖得咁緊要,震勁 D 咪咩都 "lum"? 最驚㗎係冇人知幾時會再震!其實已經過咗兩日,但仍然耐唔中又震一震,依家一路打都有 D 驚!

依家發覺,過住平平淡淡,沉沉悶悶㗎日子,係福氣嚟㗎!希望唔好再震啦!

9 comments:

  1. 咁恐怖? 無事嗎? 我唔知 fl 地震wor....定係你係La

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我晌 LA, 琴晚又有次小震。。。 希望唔會再震啦!

      Delete
  2. Ok嘅Ok嘅,會無事嘅!
    最緊要唔好高掛重物,尤其係喺人仔附近!

    ReplyDelete
  3. 多謝提醒!
    依家震少咗,冇咁驚。

    ReplyDelete
  4. 原來你住美國,還以為你住香港。

    ReplyDelete