Tuesday, March 25, 2014

濕疹元兇?

人仔自三個月起就有濕疹,時好時壞。初時係晌面仔,後來靚仔返,但一歲後腳仔就又痕又紅,成日 "R" 損。用過好多唔同㗎潤膚膏都冇用。試過沖芫荽水同金銀花水,夜晚沖完第二朝好咗,但之後又紅過。同佢揸過椰子油,頭一,兩日好少少,之後就仲乾。

佢幾個月大食人奶㗎時候我試過戒牛奶,但又冇咩大好轉,可能係因為佢都有食奶粉,而奶粉係 milk base. 當時我提出話想同佢試 Hypoallergenic 隻,但有人話唔好咁就佢,等佢身體自己適應喎。。。 咩 theory。。。

到佢食得 soild 時,一開頭我都唔比佢食奶類食品。有一次有人比咗少少 pizza 佢食,夜晚佢腳仔有少少紅,我懷疑佢對芝士敏感。後來冇比,但佢隻腳依然有紅,我以為唔關奶類食物事,於是慢慢比佢試奶類食物。依家諗返其實可能佢又有食到黃豆類或蛋類食物所以隻腳一直紅。有一輪我比佢試 rice milk 都冇咩好轉,可能又係因為冇戒其他致敏食物。於是我就比返牛奶佢,因為 rice milk 唔夠脂肪,又好似比較多糖分。。。

佢隻腳痕痕剛剛係天氣開始乾燥時。濕度高 D 好似冇咁差。於是我努力同佢保濕,又用放濕機,但唔能完全改善問題。

雖然同佢戒過奶都冇大好轉,但我總係覺得佢可能對奶敏感,於是我再次同佢戒牛奶,轉飲 rice milk. 今次仲戒埋人奶 (其實好唔捨得!),咁我唔洗戒咁多嘢 :p

第一日已經好轉,我相信佢真係對牛奶敏感!依家戒晒蛋,黃豆同牛奶,連有蛋有奶㗎包都唔比佢食。情況真係好好多!唉,如果我一直小心 D, 佢就唔洗痕得咁辛苦啦!希望戒晒奶,黃豆同蛋,佢會好返啦!

8 comments:

  1. 咁我係要試下吾比人奶我個女飲呢??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果想繼續餵,可以試吓戒口,但如果你女女似我個仔咁對幾樣嘢敏感,咁都幾難戒口。。。又或者唔餵佢人奶(唔想收奶咪 keep 住泵)餵佢奶粉 (soy base, gypoallergenic)。咁可以知道佢對牛奶,黃豆有冇敏感。如果唔關食物事,咁可以餵返人奶。。。
      以上只係個人意見,我知個個 BB 唔同,所以唔敢講咩方法一定得,希望你女女快 D 好返!

      Delete
    2. 你個仔一開始又係好濕疹? 用過邊隻cream好呀?

      Delete
    3. 用過幾隻 (Aveeno, cetaphil.... )都好似冇乜用。。。 揸 hydrocortisone 會好 D, 不過一唔揸又紅晒。。。

      Delete
    4. 我個女都係呀,唔查就紅,唉,都唔知幾時先好

      Delete
    5. 揸 D 嘢治標唔治本,希望你快 D 揾倒致敏原啦!

      Delete
  2. 唉,我自己都有濕疹好多年,我就戒口都冇用,有時工作一忙仲會差番添!
    唔好話人仔咁細,我有時癢起上黎都會R損晒,希望今次戒奶戒蛋真係可以斷尾啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來你都有濕疹。。。聽講濕疹好難斷尾。。。心情對濕疹都會有影響。大家努力啦!

      Delete