Tuesday, March 11, 2014

海底椰蘋果蜜棗水

前兩日用晒 D 羅漢果,唔去買唔得。前兩日難得去開中國人區,就順便買埋。平時我真係唔想為咗兩粒羅漢果而專程去度買呀!咁去開,就順便買包海底椰。其實我未煲過,飲都好似未飲過,不過我知係止咳潤肺。呢幾日我同人仔都有幾聲咳,又試吓煲海底椰啦!

上網揾食譜,原來都有好多煲法,啱啱屋企有蘋果蜜棗,南北杏就用呢幾樣啦。其實食譜仲有瘦肉,過我有落。話時話,南杏北杏點分?好似一樣係毒 D係咪呢?


7 comments:

  1. Replies
    1. 都算係啦。依家一個月返兩日工,有長輩過嚟睇住(佢地晌香港)我就可以返多 D.

      Delete
    2. 一個月返兩人咁爽? 你好似係florida, right?

      Delete
    3. 咦,原來地地唔響香港架~
      都係美國嗎?

      Delete
    4. 係呀,我晌美國加州。
      我人工逐小時計,返得兩日賺少少咁囉。志在 keep 住做嘢,遲 D 正式做返嘢都易 D.

      Delete
  2. 哩個煲成糖水都唔錯喎~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我冇落糖都已經好甜啦!好過飲果汁汽水!

      Delete