Sunday, March 30, 2014

十六個月啦!

今個月㗎大轉變係戒人奶同戒臨瞓奶奶,同轉瞓一次午睡。用匙羹食飯同聽指令大有進步。但去厠所 poo poo 同講嘢就零進展。。。

食:
三餐加小食, 轉返飲 rice milk. 懷疑對幾樣食物敏感,所以繼續分開煮比佢,雖然佢好鐘意食大人嘢!
用匙羹漸入佳境,等我另開一個 post 講。
用杯仲努力緊。有時唔肯飲,病又要多飲水,所以間中仲有比奶樽。。。呢兩日冇啦,希望可以繼續!

瞓:
轉一次午睡,多數係食完午餐後。
晚上九點幾瞓著後到七八點醒!冇啜奶之後瞓長咗!中間醒幾次不過好快瞓返。

溝通:
只講 BB 話,今個月連"鴨"同"牙"都冇埋。。。
聽得明多咗。叫佢比 xx 爸爸,佢會做,將 xx 擺返好佢有時做。可以叫佢做跑腿啦!
叫佢錫錫 xx 佢會去錫!

Potty training:
零進展!定時同佢去,佢轉第二個時間去。谷緊足佢去,佢去咗一半都停,包返片再去。。。 激 c。
同佢講換片片佢會掉頭走,明明已經一大包尿尿屎屎都走。。。
我諗佢有排至介倒片。。。

活動:
識落樓梯,拖一拖佢或者佢自己扶 rail 都得。
某日我示範跳,佢就跟我 "un"。
爬高爬低越來越叻,幸好仲係小心型,但已開始大膽!

其他:
睇書時叫佢指某物件佢好多時都指得出,不過有時都係亂指!哈哈!
睇書見動物會錫埋去!
鐘意叠嘢同砌類似 lego㗎積木。
飲/食完嘢會比隻杯/碗比我。

2 comments: