Wednesday, March 12, 2014

芳姐止咳良方

小朋友咳真係好煩,咳極唔完又瞓得唔好,大人細路都辛苦!

最近識咗個朋友,佢有對孖女同人仔差不多大。講開小朋友咳,大家都覺得睇西醫冇乜用。佢同我講上網見倒有個芳姐blog,有好多湯水介紹,又有好多人問關於小朋友病㗎嘢,於是我朋友又問小朋友咳有咩好方法止咳。芳姐好快就覆咗,佢話用:

蘇子, 白芥子, 萊菔子各三錢,搗碎後放入茶包裝然後加米煲成粥比小朋友食。



呢個方係適合有啖㗎咳。味道苦苦地,未必個個肯食。我朋友話大孖肯食,第二日就冇事,細孖唔肯食,所以仲有少少咳。

好似幾得喎,睇嚟我又要出中國人區買呢幾樣"子"啦!

我成日 search湯水時都見倒"芳姐湯水",不過冇 click 入去。同個朋友傾完之後即刻入去睇,又真係好多資料喎!適合大人細路老人家不同病症一般保健湯水食療都有,好有用呀!

芳姐 blog:
http://www.healthy-food.hk/

4 comments:

  1. 芳姐好似係田個出名陪月,我之前都睇過佢blog。咳我覺得西藥真係冇用,我都係要食中藥先好,不過唔知幾時開始受唔到啲中藥會屙@0@~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我又唔知佢係咪出名陪月,我只係見佢開班同講座。
      食咗中藥會屙咁慘!可能 D 藥唔啱你體質。

      Delete
  2. 得閒都要去芳姐blog睇下先, 不過苦既既囝囝哋一定唔食.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢個 blog 真係好多湯水!有 D 止咳湯水唔苦,可能啱仔仔仔。

      Delete