Wednesday, March 26, 2014

媽奶工廠光榮結業

本來諗住餵人奶餵到一歲,但係一直唔捨得,結果餵到十五個幾月!其實一直餵仲有幾個原因:
1, 清晨或半夜三更佢醒咗攪佢唔掂,就可以抱佢埋身邊瞓邊餵!
2, 原本打算九月返香港,咁晌飛機佢喊到拆天就可以用啜奶呢個武器嚟 "卜"暈佢!

依家唔打算返香港啦,所以唔需要 keep 住個武器。決定唔返香港之後,都仲餵咗一輪,因為真係唔捨得啊!但我明白到如果依家唔戒遲 D 戒就會辛苦 D, 而且我會更唔捨得!咁我就停咗冇埋身餵,但 keep 住一日泵一次 (其實只得一兩安!)。佢第一,二朝指住張床(嘆奶地點)喊咗幾喊,到第三朝我忍不住餵佢點知佢咬咗我一啖!呢次應該係最後一次!

之後我同佢戒牛奶轉飲 rice milk, 濕疹好咗,咁我就連泵出嚟㗎人奶都唔比佢飲,因為佢對幾樣嘢敏感,我唔想戒口只係為咗比一安奶佢。其實我仲想泵吓,總係覺得 keep 住有奶會好 D 咁,但既然佢唔飲得,我泵嚟都冇用。。。咁就停咗泵啦!

諗返餵人奶㗎日子,真係有血有淚!初初唔識餵,人仔又唔識食,攪到 dehydration. 佢食奶又食到我好痛,好在有奶泵,如果唔係我頭個星期就收檔啦!初初泵半小時都係得一安,到後來一次出五,六安可以全人奶,好滿足!中間經歷過泵出血,塞奶等奶媽必經路。到後其餵奶變成我同人仔㗎親密時刻。。。 依家人仔再唔係小 baby 啦!媽媽唔可以再唔捨得,要放手,同你一齊成長啦!

8 comments:

  1. 我之前開始收奶時,真係唔捨得到眼濕濕(我係全泵),可能因為唸番起之前幾咁辛苦先成功,而肚B又冇得食我啲奶奶……不過停左又真係方便自由左好多架 XD
    地地好叻呀,人仔仲叻咁快可以搣甩媽媽奶癮!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 肚 B 媽你都好叻呀!晌香港又要返工都泵倒奶!

      Delete
  2. 你餵咗咁耐好叻呀~~我見餵媽媽奶嘅朋友雖然覺得辛苦,但唔餵個時都好唔捨得~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好唔捨得㗎!而且我有埋身餵,感覺好親密!

      Delete
  3. 雖然我無埋身餵,但比到BB有媽媽奶我覺得辛苦都值得既。而家搞兩個,希望最少可以餵到6個月啦!

    ReplyDelete
  4. 有兩個,餵倒六個月都好犀利呀!加油呀!

    ReplyDelete
  5. YA, 學習放手~~ 我估之後仲要慢慢學習~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 學習放手,我諗到仔仔長大成人,我仲學緊!

      Delete