Tuesday, October 8, 2013

hea 媽學前教育的迷思

當我每日同人仔晌度hea 吓 hea 吓㗎同時,原來香港好多家長已經為佢地㗎龍仔龍女通頂排幼稚園。聽講好多人都擔心唔夠學位,所以連一D唔太有名㗎幼稚園都要排長龍,就算學校有提供網上下載入學申請表,D家長都照排。又聽講有唔少人報十多間,然後留位又留幾間。又有D小朋友幾個月大就去playgroup,歲幾又去面試班。如果我晌香港,唔知我會點呢?

我之前計劃人仔頭幾年都係自己教吓佢,去吓圖書館聽故仔,上吓主日學,參加吓社區中心D活動等等。到五歲至正式返學,咁就可以省下返pre-school 㗎錢。因為我覺得既然我都唔做全職留晌屋企照顧佢,點解仲要花錢送佢去返學呢?而且咁細個咪由佢玩吓囉。但係有時我又諗,我教唔教得佢掂呢?我係咪應該開始睇吓幾時教咩,用咩方法,用咩教材呢?定係同佢玩吓出吓街,順其自然咁見倒咩就教咩呢?

1 comment:

  1. If I don't work, I can't see spending $1K+ per month on preschool.

    ReplyDelete