Friday, October 4, 2013

ADHD!?

星期日同老公帶埋人仔去 church. 我地坐咗晌專比有 BB 㗎父母度,等 D BB唔會嘈倒人。我地發現人仔係全場最坐唔定個,又坐又企又轉身係咁返。。。 老公話佢會唔會有 D 咩 ADD 㗎?佢係指 ADHD,啫係過度活躍症。

我返屋企之後上網睇資料,發現有D人話有ADHAD細路晌嬰兒時期已經有D特徵,包括坐唔定,瞓唔好,易忟,易大喊,食嘢分心。。。 嘩,除咗食嘢樣唔仲之外,其他全中!仲有一個係佢地鐘意撞個頭。呢排人仔會將個額頭仔輕力撞向牆度,有時阻都阻唔切。唉,連咁奇怪㗎symptom 都中,真係驚佢有ADHD,係我就有排教囉!不過點都好啦,佢係神賜嘅,神會比智慧同能力我教好佢!

3 comments:

  1. 但係好多BB都係咁,包括我個女在內,莫非我個女都有??

    ReplyDelete
  2. 希望佢地只係活躍,而唔係過度活躍啦!

    ReplyDelete
  3. My baby is active too. I hope he's not ADHA.

    ReplyDelete