Wednesday, October 30, 2013

越大越激氣?

今朝上 FB 見到有個 friend 個 status 話比個十幾個月大㗎仔激 c. 跟住有 d comments 話大 d 仲激氣。有人仲話比個仔激到日日嘔血。。。

雖然依幾日我比人仔攪到冇覺好瞓(病咗冇計。。。)但其實佢都好乖。扭計時多數都係眼瞓(雖然攪佢瞓唔容易。。。),又肯晌 play pan 度玩,等我可以一路住佢一路做家務。





睇嚟,我要好好享受依家人仔未識走來走去攪攪震,未識駁咀激我㗎時光!




2 comments:

  1. 哈哈,放心,一定會好激氣架!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈。。。咁到時我實成日晌 blog 度發洩!

      Delete