Thursday, October 17, 2013

備份。搬家

自從開咗個 blogspot, 慢慢適應咗之後,個 yahoo blog 就比我慢慢淡忘(真貪新忘舊!)。直至最近見倒有 blogger 話可以輕鬆搬家去 we share , 我至醒起"咦,我未備份喎!"



其實我已經將想搬嚟㗎嘢,用原始方法搬咗(電腦白痴,研究得嚟都 copy and paste 晒啦!)而剩返 D 網誌好多都係舊poat 同自己㗎日記。有好多唔睇返都唔記得,但睇返就唔捨得。好似搬屋咁,有好多冇咩用㗎嘢,自己都唔記得佢地㗎存在,但一搬屋執嘢時見返就唔捨得掉,結果,搬晒去新屋,跟住繼續擺。。。

本來打算備咗份,download 落嚟 save 咗佢就算,不過見依家有得輕鬆搬家去 we share, 咁就試吓啦!老實講, we share 個板面有 D 亂,而且成日都要 load好耐,不過見佢係香港平台,既唔洗錢,搬家又容易,又可以保持返我私人 post 㗎 setting,所以就搬過去啦!不過,都成個星期,仲未搬倒。。。點解咁耐呢?而最攪笑㗎係,我個blog 係吉嘅,但係我晌人氣 blogger 度見倒自己攞。。。-_-

2 comments:

  1. Weshare 仲有好多改進嘅地方,佢嘅版面真係要改吓

    ReplyDelete