Monday, October 14, 2013

擦牙仔

人仔出咗兩隻門牙之後,好快就出多四隻牙,唔知係咪個為食仔想快D食好嘢所以一次出咁多牙呢?咁多隻,要同佢刷牙啦!



初初用套落手指㗎牙刷,頭幾次佢都肯開口,可能係以為有嘢食。試多兩次,佢知唔係食嘢,又可能唔係咁舒服,佢就唔肯開口,又令頭,又用手撥開我隻手。跟住我試吓用條沙巾同佢刷,諗住細D,會冇咁唔舒服。結果都係一樣,同佢刷幾次佢就唔肯開口。

結果,我走去買咗枝BB 牙刷同牙膏。佢試過幾次之後,依家一見倒牙膏牙刷就好開心,即刻張開口,因為以為有嘢食!鬼咩,枝牙膏係佢最鐘意㗎香蕉味。不過佢一食咗D牙膏,就唔肯再開口,所以,我要用喎半秒嚟同佢刷。。。算啦,好過冇!

2 comments:

  1. it's hard for me to brush Hannah's teeth too......i don't even know how to start

    ReplyDelete
  2. 幫細路刷牙真係唔易。我見我朋友每晚都要好似挾持人質咁捉住個女刷。。。

    ReplyDelete