Friday, January 17, 2014

又"上堂"啦-kindergym

繼圖書館 storytime 之後,我又揾倒一個力免費帶人仔去玩去學嘢㗎地方. 其實半年前,我已經睇倒 Kindergym 呢個 class, 不過上呢個 class 㗎 minimal age 係一歲,當時人仔太細,所以要等到呢個學期至可以上。

"上堂"地點係一個教會㗎活動室,一去到就見到有 D 大形㗎室內玩具,好似滑梯,遙遙馬咁。頭十五分鐘係自由玩玩時間。人仔一去到痴住我,不過好快佢就唔理我自己走去玩!貪玩得佢吖!

玩咗十五分鐘就有"老師"請大家圍圈唱遊聽故仔。人仔當然係坐兩坐,又走去玩啦!唱完一輪就有大肌肉活動時間。今次係晌個小斜台度轆落嚟然後爬過 D 圈圈。

玩完之後,就玩泡泡,玩噹噹之後唱首歌就夠鐘啦!

呢個 class 同 storytime 一樣都有唱遊聽故仔,不過呢當比較著重大肌肉活動。幾好玩,好期待下一堂呢!

玩泡泡時間



4 comments:

  1. 真係好似好好玩, 要多去啦!

    ReplyDelete
  2. 我都覺得小朋友上下playgroup好啲架,雖然肚B比起其他細過佢BB都好多野唔識or唔肯做,但真係有進步呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,比小朋友出去見吓其他小朋友都好,唔洗成日只係對住我!哈哈!

      Delete