Friday, January 10, 2014

第一桶金!

我承認,我晌 potty training 方面係比較懶。由於依家係天冷,而呢度 D 人主張歲半後至訓練,男仔有時會仲遲開始,所以我冇急於同佢試。其實主要原因都係我懶!

不過,我見唔少 blog 友 D BB 十令個月就可以成功晌 potty 度便便,所以我都有試吓。有時見佢谷緊咁樣,就抱佢去個 potty 度等佢坐吓。好多時一開條片已經見倒有少少,但佢上到去個 potty 時,就掛住左攪右攪冇再谷便。可能咁抱一抱佢,攪亂咗佢度氣,令佢便唔倒。試過幾次之後都好少再試,最多都係同佢講"係咪便便呀""同你換片片啦"等佢知吓咩係"便便"咩係"片片"。

今日佢食完午餐後又谷便。我同佢換片時見只有一粒仔便便,於是心血來潮咁放佢上 potty。我比 D 嘢佢玩佢又肯坐,冇四圍郁。過咗一陣都冇料到,我仲諗住算啦。就晌時,佢突然定咗,專心運氣!佢谷便呀!!跟住就聽倒便便跌落廁所㗎聲!呀仔!你終於都得咗呀!

我不知幾興奮,對住佢又攬又錫又大讚叻叻!哈哈!而佢就自己笑咗一笑。唔知係笑我㗎反應定係覺得便便完唔洗醃住舒服所以笑呢?希望係後者啦!

對一個成日晌屋企湊仔㗎人嚟講,一件咁小㗎事係可以令我開心一日!哈哈!

2 comments: