Wednesday, January 8, 2014

剪髮

人仔頭髮少,又長得慢,所以依家十三個月大至第一次剪髮!我聽有 D 人係親小朋友瞓㗎時候至同佢剪,於是,我晌佢 nap 㗎時候就試吓同佢剪。不過人仔好醒瞓,我剪一剪,佢又郁一郁。剪咗一邊耳仔上面㗎頭髮,想剪另外一邊,但佢側住頭瞓,攪到我剪唔倒!攪到要分兩次剪。而且佢晌 car seat 度瞓,所以我剪唔倒後面 D 頭髮。於是,我就嘗試當佢晌 high chair 㗎時候同佢剪,我快快手剪咗一下之後,佢就唔比我剪,郁來郁去。所以我每次只可以剪少少。唔知我要剪幾耐至可以剪好呢?

其實我唔係好識剪頭髮,雖然以前都有幫過個男仔 friend 剪過,不過佢冇咩要求,只想慳返十令蚊,所以肯比我剪!哈哈!希望人遲都唔好太介意,咁我就可以慳返 D 錢啦!哈哈!


2 comments: