Saturday, January 18, 2014

我竟然織倒-蝴蝶頸巾

我見幾位 blogger 媽媽都織咗蝴蝶頸巾比小朋友,攪到我心郁郁又想織。

雖然我手藝麻麻;
雖然我屋企冇冷又冇針;
雖然我連起針都唔記得點起,莫講話加針,收針,駁線。。。

但正所謂"世上無難事,只怕有心人。"我竟然可以四日織完呢條頸巾!多謝艾菲 post 㗎教學 link, 同youtube 入面㗎編織 video!

初初織得太粗,又成日無端端加咗針,所以織咗一半覺得唔靚所以拆晒再織過。其實依家條都唔多靚,織得時鬆時緊,又好似長得濟,不過我覺得唔錯㗎啦!哈哈!可惜依家天氣熱到好似夏天咁,暫時冇機會比人仔戴,隨意比佢試試就算。

依家仲有好多冷剩,再織咩好呢?






14 comments:

  1. 已經好叻叻啦! :)
    可以織下鞋仔呀!

    ReplyDelete
  2. 地地好叻呀, 四日織好?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實唔係太難,而且呢個款細細條,快 D 織完。

      Delete
  3. 原來地地都織左,我都係見到大家織搞到有啲心思思,但要娘家先有針,可能唸得黎又過左最凍天氣 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cathy 快 D 織啦!肚 B 戴咗一定好 cute!

      Delete
  4. 地地,你好叻呀! 又可以upgrage織啲難度高啲嘅嘢!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 試緊織扭花,不過成日織到錯晒又唔靚!哈哈!

      Delete
  5. 地地織得好靚呀~~~~
    我上年都諗住織比妹豬,點知諗住今時今日都未動工

    ReplyDelete
    Replies
    1. 妹豬媽,你快 D 襯妹妹未出世時織返兩條比兩姊妹啦!

      Delete
  6. 哈哈, 原來你都織左呀! 今日夠凍, 可以戴喇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可惜我住晌美國加州,今年反常特別熱。。。

      Delete
  7. 織得好靚呀~我媽媽話蝴蝶巾係其中一樣最易織的,有毛冷淨,不如織頂冷帽呀:)

    ReplyDelete