Friday, January 31, 2014

遲來的椰汁年糕 (附食譜)

人人都過年前密密蒸糕,我就年初一至心血來潮整椰汁年糕。其實本來都唔諗住整,老公唔食,又唔知可以請邊個食。不過星期日有 super bowl party, 有人會整蘿蔔糕,攪到我又心思思想整個年糕!

細個過年,晌屋企一定會食椰汁年糕,其他糕就好少食。不過唔緊要,因為我最鐘意都係食椰汁年糕。

幾年前自己一個住晌 Detroit. 新年思鄉病發,想食年糕。於是去度㗎蚊型華人超市睇吓有冇得賣。我都唔記得係冇定係又細又貴。總知 end up 我返咗屋企揾食譜自己整。之後幾年我都有整,順便送 D 比同我一樣晌美國無親無故㗎單身女仔。



本來想揾返以前個食譜,但係揾唔倒,於是上網揾咗個。一整整㗎一大個,希望食得晒!

材料:
糯米粉 200g
澄麵 100g
椰汁 400ml (一大罐)
片糖 315g
水 150ml
食油 1 湯匙

造法:
1, 將粉類混合,過篩。
2, 椰汁倒入粉類,拌勻。
3, 水煮沸,加入糖煮溶。
4, 糖水拌入椰漿拌勻,倒入煲中,用慢火煮至成糊狀。加入食油,拌勻。
5, 倒入已掃油的蒸盆,蒸一小時十五分鐘。



No comments:

Post a Comment