Thursday, January 9, 2014

蛋白黃豆敏感?

我懷疑人仔對幾樣食物敏感。前幾日比佢試全蛋,佢食時咀仔周圍已經有 D 紅,食完連面仔都紅晒。過一陣又冇事。之後試多一次都係咁,所以可能係敏感。

其實呢排,佢成日腳仔痕痕又紅,有 D 地方仲 R 損咗。面仔又紅紅地咁,特別係食嘢㗎時候。我以為係因為天氣乾燥,不停咁同佢揸嘢,不過都唔見好。我諗諗吓,覺得可能佢對其他食物都有敏感。其中一樣容易致敏㗎食物係奶類食物。於是,我就停止比佢食乳酪,芝士同牛奶。唔飲牛奶,就試吓豆奶。

第一日飲完同佢出咗去玩。日天氣熱,佢一出去就面仔紅紅,我以為佢熱,或者太陽晒,所以面紅紅。第二日朝早比咗少少豆奶佢飲,佢又面仔紅咗少少。夜晚食飯時有豆腐,比咗少少佢試(其實之前試過,不過可能試好少,所以唔覺佢有咩),佢面仔又紅,紅到好似之前食蛋咁,唔通佢對黃豆敏感?

呢幾日冇食奶類食物,腳仔又真係冇咁紅,又唔見佢 R, 唔通佢對奶都敏感?其實佢食嘢陣,好多時面仔都會紅紅地。到底係乾燥定敏感?定係兩樣都有 D?或兩樣都唔係?


No comments:

Post a Comment