Monday, April 7, 2014

鼻鼻呢?

教咗幾個月,終於識指自己個鼻鼻!不過好多時指咗去人中度! 心情好時仲會指埋口口,肚肚同頭頭!佢第一次指㗎時間,我開心到癲咗!如果佢一早識,我諗我唔會咁興奮!

呢排,佢突然好似識多咗好多嘢!有 D 指令,我以前講,佢冇反應,但呢排佢會識跟著做。例如放底牙牙(牙刷),落樓梯。。。某日爸爸叫佢執玩具,爸爸講邊樣佢就攞,擺去邊佢就擺,希望佢一路都咁聽話啦!(我知冇可能,好快就會咩都唔要,唔際! >.<)




4 comments:

  1. 佢地過左一歲之後學野真係好快!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,佢幾時學咗都唔知!
      你 comment 得咁快,返工好得閑? XD

      Delete
  2. 好明你嘅心情,因為我個仔都係咁,一學就識嘅情況都係最近先出現,見到佢哋終於學識時真係好感動

    ReplyDelete