Tuesday, April 29, 2014

清潔瓷磚間隙

屋企個飯廳同廁所都係瓷磚地,瓷磚同瓷磚之間條邊其實好污漕,平時抹地抹唔倒,我又懶。。。。

最近睇倒有文章話用水,梳打粉,醋同少少檸檬汁加埋,噴上去,等一陣,然後抹一抹就會乾淨。啱啱買咗一大樽醋(因有朋友講咗好多醋㗎用途)於是我的起心肝試吓清潔瓷磚 D 邊。剛剛屋企冇晒檸檬汁,我就只係用醋,梳打粉同水。噴上地,等一陣,再抹,真係好易就抹乾淨喎!

嘩!之前真係污漕到不得了。。。



4 comments:

  1. 地地咁仲話懶,會清潔埋地磚間隙喎~
    我曾經有一排都搵方法想咁做,都話梳打粉係環保清潔工具,加埋醋lala佢,應該更有效呀呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為實在太污漕啦,抹咗真係乾淨好多呢!

      Delete
  2. 我都係用醋和梳打粉洗爐頭,"咋"一聲真係幾乾淨!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 醋同梳打粉幾好用,依家有咩洗唔倒,都會試吓用佢!

      Delete