Thursday, April 10, 2014

無蛋無奶蘋果蛋糕

一直都好想自己焗 D 蛋糕呀餅呀之類比人仔食,可惜佢對蛋,奶都敏感,即係一般㗎蛋糕曲奇餅什至某些麵包都唔食得。於是我就上網揾無蛋無奶㗎食譜。

一開頭揾倒 D 係用 egg replacer 嘅,我唔知係乜。我唔係咁想用 D 化學嘢,所以我繼續揾。最近揾倒 D, 於是我琴日試整其中一個。我冇跟足原來食譜,因為有 D 材料我冇,例如 wheat flour 改用普通麵粉;而有 D 就唔適合人仔食,例如果仁,我就冇落。

我發覺好多食譜都用白醋,原來白醋係用嚟取代蛋。聽落有 D 怪,係咩化學作用呢?我冇深究,照落。我落少 D 糖,都甜,下次可以再少 D。

材料:
1 杯麵粉
3/4 茶匙泡打粉
3/4 茶匙玉桂粉
1/2 茶匙梳打粉
1/4 茶匙鹽
1/4 杯糖
1 杯蘋果絲
1/3 杯油
1/2 杯 rice milk
1/2 茶匙白醋
3/4 茶匙雲利拿油

造法:
1, 將乾材料拌勻。
2, 加入濕材料拌勻。
3, 倒入焗盆。
4, 放入已預熱 350 F 焗爐焗 30-35 分鐘。






4 comments:

  1. 睇落唔錯喎^^ 蛋奶敏感真係麻煩D,而家幾好呀,以後人仔有口福啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 敏感係幾麻煩,希望大 D 會好啦!

      Delete