Friday, April 25, 2014

尋找靚煲的故事

晌我揾鑊同時,我亦揾緊煲,因為有兩個細易潔煲唔用得,所以要買過新嘅。老公以前屋企有用過玻璃煲,佢好鐘意,於是我上網睇吓幾多錢。

買玻璃煲首選 Corningware. 佢㗎 Vision 系列就佢老公以前用過嘅。一隻細㗎都要 US$50+, 仲有個蓋係要另外買嘅,所以我一直心大心細唔知買唔買好。

某日老公上 Craigelist 睇,原來有唔少人賣緊呢隻煲,最後,佢用 US$45 就買咗一套三隻煲加隻玻璃 pan!仲要全部都有蓋!雖然係二手嘅,但 condition 都唔錯。我諗我只會要兩隻煲,其他嘅可以試吓賣返出去。


佢晌 Craigelist 仲揾倒一套 Corningware,有成六個煲/ pans, 都只係 US$25!我會揀有用㗎出嚟,然後又試吓賣咗冇用 D.

不得不讚,老公上 Craigelist 真係有一手,好快就揾倒平靚正㗎嘢!

依家順手清吓屋企冇用㗎廚具,賣埋出去,又揾緊 recycling center 接收我 D 唔要㗎易潔鑊,實行嚟個廚房大執位!

No comments:

Post a Comment