Saturday, April 26, 2014

十七個月

十七個月啦,仲係唔識講人話。。。 但聽得明多咗嘢!

瞓:
一次午睡,多數係食完午餐玩一陣後放佢上床,佢會自己玩吓講吓嘢跟住瞓著。希望可以 keep 住係咁!平均瞓個幾至兩個鐘。每日無論幾點瞓,瞓幾耐都只係瞓一次。試過有日十點半晌車度瞓咗半小時,跟住下午眼瞓都冇再瞓。
夜晚九點幾瞓著,至七,八點。有試過瞓到九點!我終於可以自在地刷牙洗面食早餐!不過佢有時佢會六點幾起身。半夜間中會因出牙而喊醒,但會自己瞓返!
好幸福呀!可以有覺好瞓啦!

食:
可以自己用匙羹食嘢,當然仲係食得幾污漕。
開始唔鐘意食菜。。。有時會吐返出嚟。。。
戒晒奶樽,用 zippy cup, 試過一次用飲管。用大人杯就仍努力中。

沖涼:
沖涼盆還返比姑媽比表弟用,我又唔想買過,因唔用得幾耐,索性就咁淋浴,我同佢一齊沖。頭兩日驚驚地,依家照頭淋都 ok。

potty training:
想放棄之際又突然成功晌廁所 poo poo 喎。唔係次次得,都係見佢谷就同佢去。

溝通:
仲係冇人話講。。。好多 BB 話。。。
越來越聽得明多嘢。"出去""擺返好""休褲""比 xxx""攞xxx去xxx"。。。

活動:
行前行後自轉原地踏都冇問題。可以行得好快但未識跑。細級可以自己上落。想跳但只會 un. 有時聽到音樂會搖左搖右。爬嘢越來越嘢,開始爬倒playground 㗎梯。

其他:
放佢去 church nursary 終於唔喊!
出街肯拖住行。(好似上個月都會。。。)
多咗模仿我㗎動作,亦試過跟我講"啊",但仲係唔會做揮手之類㗎簡單動作。。。
識指鼻鼻肚肚,但最近又唔鐘意指。。。
出緊下排兩隻犬齒。




4 comments:

  1. 多BB話都好,肚B 1x個月時直頭唔出聲架,宜家先不停講BB話
    美國健康院果啲會跟進發展進度嗎?希望大家小朋友都早日講人話啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 美國 check-up 都會跟進發展進度,有朋友個女兩歲幾未講嘢,就轉介咗去睇語言治療。
      期待小朋友們開金口㗎一日!

      Delete
  2. 佢肯講bb話,好快就會識講人話架喇,加油!!

    ReplyDelete