Tuesday, April 15, 2014

尋校記

原本打算我會一直湊仔,湊到人仔五歲返幼稚園。但依家我有可能會提早"出山",返 part-time,咁就要揾間 pre-school 比人仔。所以呢排開始認識吓屋企附近㗎 pre-school.

老公有幾個同事都送佢地㗎小朋友去我地附近㗎一間 pre-school。佢地話好好,於是我就約個時間去 tour。一入去人仔就要掉頭走,我為有抱住佢入去。佢就一直喊,喊到 tour 完。。。一話走,就肯比我拖住自己行出去。好在呢度唔似香港咁要 interview, 否則佢實冇學返!


入面好好玩㗎,做乜掉頭走呀?


14 comments:

  1. 咦,原來美國5歲先返幼稚園架?咁pre school咪都要讀幾年囉?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Preschool 通常兩͵三歲開始,不過媽媽 stay home 的話,多數都唔送仔女去 preschool.

      Delete
  2. 我 BeBi 剛剛開始preschool 生活,不過日日drop off 都要喊。我諗你囝囝怕生應該會好快適應

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我幫教會㗎 nursery 時見兩歲多數都喊,三歲就好好多。希望 BeBi 快 D 適應啦!

      Delete
  3. 個個一開始都係咁, 喊喊下就慣, 你打算幾時比佢返學?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 依家諗諗吓,可能兩歲幾至比佢返。

      Delete
  4. 莫非佢知道要返學,唔捨得媽媽?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢依家去親陌生地方都係咁,但一有玩具就走咗去唔理阿媽。

      Delete
  5. 我湊仔仔, 都係湊到五歲至俾佢番學。
    我搵幼稚園會看能否直升小學, 這兒很多幼稚園都跟小學有關連, 這樣就不用再找小學。
    我那時打聽各幼稚園的開放日, 就會有很多學生跟仔仔玩, 可以見到不同學校的學生質素。有一間學校的學生不俾仔仔玩玩具, 另一間學校的學生則教仔仔玩; 就知道要選邊間!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係好辦法喎!我都要帶人仔睇多幾間 preschool. 家長為小朋友選校真係花好多時間!呢度小學係派位,除非你想小朋友讀區外學校。我區間學校都唔錯,到時應該比佢讀間。

      Delete
  6. 謝謝分享!


    ✿¸.✫¨´`•╬•'*°☆.--✿¸•
    (\~~/) (\~~/) (\~~/)
    (='.'=) (='.'=) (='.'=)
    (")~(")(")~(") (")~(")
    復活節快樂啊!✿✿✿

    ReplyDelete
  7. 返兼職都好,,我都返工,七八年兼職工,先轉全職一年.

    ReplyDelete