Thursday, April 3, 2014

請客

上星期日老公請兩個同事嚟食飯,其中一個結咗婚,有個仔同對孖女。其實因為地震,我星期六又要返工,所以有諗過改時間,不過最後如期進行。我又可以大玩煮飯仔啦!

當日有五大四小,我整咗個焗排骨,煎三文魚皮,甜辣醬蝦,粟米, spinach quiche, 同鮮果啫哩。老公就幫手焗咗個芝士麵包。我估唔到,日下午,我仲可以 take 個 nap!










D 嘢都整得 ok 係個 quiche 整得唔好。。。可能太多芝士唔夠蛋,所以整唔倒個形,好失禮。。。

晚我地傾得好開心, D 小朋友就玩得好興奮!佢地走時,人仔仲好唔捨得添!之後同佢沖涼瞓覺,佢好快就瞓咗!有小朋友過嚟一齊玩真係好,好可以放晒佢 D 電!哈哈!

4 comments:

  1. 地震最緊要人平安~~應該食得豐富啲慶祝下!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 雖然之後兩日都有小地震,不過晚好開心,完全忘記咗地震呢回事!

      Delete
  2. 湊住個都整到咁多野,好勁呀你!

    ReplyDelete