Saturday, April 19, 2014

有朋自遠方來

上星期請咗幾個朋友嚟屋企食飯,其中一個係晌香港過嚟玩嘅。上次見佢我都仲未結婚,今次見我就已經有個歲幾大㗎仔啦!

有個人仔,夜晚食飯最方便都係晌屋企食。今次煮咗蜆意粉,焗雞翼,焗三文魚頭,蝦沙津撻,薯角同炒什菜。下午見有時間仲整咗個啫哩。


其實有朋友嚟食飯,又有得煮飯仔,我好開心。可惜日煮得麻麻地,攪到依家諗起仲有 D 唔開心,希望朋友們唔好介意。。。 我仍需努力呀!

雖然煮得麻麻地,但至少人仔好捧場!仲第一次自己攞住隻雞脾仔咬添!


6 comments:

  1. 係咪地地要求高咋?其實成班朋友一齊聚下舊,食野係其次呢,你一番心機煮畀大家食,大家一定好滿意啫~

    ReplyDelete
    Replies
    1. D 嘢食真係麻麻,不過你講得好啱,朋友相見,最重要都係傾吓計!我相信晚大家都傾得開心嘅!

      Delete
  2. 地地,係朋友就唔會介意。最主要係聚吓,傾吓,唔洗唔開心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯無錯,希望佢地唔好介意。
      Cici, 我會繼續去你個 blog 度"進修"廚藝,多謝你時常分享食譜呢!

      Delete
  3. 親自下廚,心思已經值滿分,朋友見面食咩都覺好味同開心^^

    ReplyDelete