Saturday, April 12, 2014

終於。。。 跑倒 5k 多啲啲!

今朝洗完衫,預備完午餐之後,推住人仔出去跑咗個步。跑咗平時跑開個圈之後仲想跑多少少,於是跑多大半個圈。總共跑咗 3.24 miles,多過 5 k 少少!自從大肚之後都冇跑過咁多啦!雖然唔係長,但係竟然有以前跑 long run 個感覺,可以一路跑好耐好耐個感覺。。。

有好多跑步人仕話跑步會令佢地有 runner's high. 可能我呢種"可以一路跑好耐好耐"㗎感覺,就係我嘅 runner's high。通常跑完之後日感覺都會好舒服,好清新,好似排咗毒咁。


陪跑㗎人仔一路上睇吓車車,睇吓狗狗。我差不多跑完之際,佢就係咁攞住隻 snack cup 悶到瞓咗!


4 comments:

  1. 勁! 我應該500都未必跑到

    ReplyDelete
    Replies
    1. 跑跑吓就得㗎啦,我初初跑兩步就冇氣。

      Delete
  2. 哇, 地地你好厲害! 一邊推車, 一邊跑步?! 佩服呀!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實只係慢慢跑。24/7 同人仔一齊,想做運動唯有推埋佢去囉!呢邊幾多人都係咁,我見過有人推孖車添!

      Delete