Tuesday, August 5, 2014

圖書館 storytime 特別活動 ~ petting zoo

原來每到夏天,圖書館㗎 Storytime 都會有 D 特別活動。其中一個係 petting zoo. 有動物睇喎,我當然唔會錯過!

呢日我地遲咗少少,去到圖書館㗎草地已經坐滿人,一個叔叔彈結他,一個唱歌。個叔叔一邊抱住隻動物,一邊又唱又跳,其實我覺得幾攪笑,哈哈!佢地帶咗唔少動物嚟,有雞,鴨,兔仔,龍貓,仲有兩隻羊!


睇咗一陣,人仔要落地玩。等佢再大 D 聽得明,應該會好鐘意!

叔叔介紹完 D 動特之後,就比小朋友入去摸摸小動物。大家都好有規矩,跟住圖書館職員㗎指示分批入去。

人仔入到去見倒隻黑羊有 D 驚,於是我同佢去睇兔兔,佢就肯摸摸。然後又鼓勵佢摸吓隻白羊,佢都肯摸。但當佢見倒白羊個黑色頭,佢又驚一驚,原來佢怕黑色㗎動物!

睇完動物我地就出去,再晌圖書館玩咗一陣就返屋企啦!好多謝呢間圖書館安排呢 D 活動比小朋友參加呀!

2 comments: