Monday, August 18, 2014

啫哩生日蛋糕

上星期老公生日,問佢想點慶祝,佢話請人嚟屋企打邊爐!呢個邊爐控大熱天時都想打邊爐,難得又有人同佢顛,十幾個朋友親戚齊齊嚟!哈哈!

預備呢次生日邊爐,除咗買嘢食,煲涼茶之外,當然要整個蛋糕啦!今年懶得整 mousse cake, 反正老公鐘意食啫哩,整個啫哩蛋糕算!不過之後我又有 D 手痕,結果做咗 D mini cup cake,仲玩埋揤 cream... hehe...

之前上網見有人整 broken glass jelly, 又易又靚,於是決定用個 bundt cake 模整 broken glass jello.

揾倒個食譜:
1. 四盒不同顏色啫哩粉,每盒加一杯水攪溶
2. 放入盒中雪凍後切開一粒粒,放入模內
3. 兩杯水煮溶兩包冇味啫哩粉,再加一罐煉奶,拌勻倒入模內,雪凍

我驚太甜,所以每隻色加多一包冇味啫哩粉同多一杯水。煉奶部份同樣溝淡,出嚟甜度剛好!



後記:
第二日,老公話打邊爐真係太熱,夏天都係唔好打邊爐。。。。
你終於醒覺啦!哈哈!




10 comments:

  1. 真係好多人鍾意打邊爐架...
    我有個朋友一年四季每個禮拜起碼打一次邊爐!

    ReplyDelete
  2. 你個jello cake 好得呀,下次有機會都要整比我食,嘻嘻。 仲以為夏天d 人會bbq 多,你老公又幾型wor....不過呢邊冬天勁長,hotpot 機會點都多過bbq

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有機會整比你食啦!
      我老公都鐘意 BBQ, 不過打邊爐方便 D!

      Delete
  3. haha~~~ 其實呢,我都係邊爐控~ 今日先落樓下酒樓問有冇晚巿火鍋,點知夏天唔做,冇得打,heehee~~~
    broken glass jelly 整得好靚呀? 乜原來有冇味既啫喱粉架? *0*

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,唯有等凍 D 至打啦!
      冇味啫哩粉即係魚膠粉。

      Delete
  4. 羅省咁熱嘅夏天都打邊爐,勁呀! 話時話,我覺得好多男人都like火鍋!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都好似係喎,而大聲反對嘅多數都係女士。

      Delete
  5. 個cake 好靚喎, 見到己經覺得涼浸浸好正

    ReplyDelete
    Replies
    1. 謝謝呀!呢個 cake 簡單易整,主角又鐘意, good ar!

      Delete