Friday, August 22, 2014

有樣學樣 ~發脾氣

我一向都好 buy 汪培珽老師㗎教法~講道理。但近來少咗耐性,少咗心平氣和咁慢慢講,多咗大聲話。。。

有次我開雪櫃,人仔又走嚟睇,攪呢樣攪樣,講極佢都唔肯走,終於倒瀉咗樽菊花茶,倒到雪櫃同地下都係,期屋企仲要有蟻,煩 c。。。 我嬲得濟大聲鬧佢,佢又冇喊喎,只係行開咗。。。

之後我同返佢講,唔可以攪雪櫃。。。 倒瀉嘢好煩,又浪費。。。 佢又似明唔明咁冇咩嘢。

幾個鐘後佢無端端好大聲/惡咁講 BB 話。佢從來未試過咁講嘢!我心諗"c 啦,一定係我頭先大聲鬧佢,佢學緊我。"

唉,要控制吓自己 D 情緒啦,因為小朋友㗎表現某情度上係反映大人㗎表現。如果有一日人仔成日亂發脾氣大聲鬧人,我諗我要檢討一吓自己係咪都係成日發脾氣鬧人。。。

No comments:

Post a Comment