Saturday, August 23, 2014

放電新選擇~有蓋 playground

晌加州太陽實在太猛烈,基本上朝早八,九點開始興到下午五,六點。為免晒到生 cancer,我同人仔放電只可以去室內地方。免費㗎室內放電地方,只有圖書館同 mall 入面個小 playground.

最近有朋友介紹一個有蓋 playground, 晌屋企附近。雖然唔係室內冇冷氣,但有個蓋擋太陽都以經好好多!朝早玩到十一點幾都接受倒。我見唔少人仲帶埋食物野餐添!



呢個 playground 都幾好玩,其中有個半低褲 swing. 人仔坐上去,叫佢扶住,佢都玩倒,唔會坐唔穩。

有條吊橋仔,拖住佢行兩次之後就可以自己行。

依家行上行落自己嚟,我唔洗同佢爬埋一份啦!

揾次我又試吓同佢野餐先!

6 comments:

  1. 哩幾日香港都好好太陽呢,真係要搵D室內節目,等涼番D就可以去野餐啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 香港熱得嚟仲要濕,冇冷唔掂呀!

      Delete
  2. 近年太陽伯伯愈來愈勤力, 熱力沒法擋. 好難頂呀!
    有個咁既蓋擋一擋好好多...

    ReplyDelete
  3. 我都好怕太曬既陽光, 所以我盡量同仔仔係早上出去玩.

    ReplyDelete