Friday, August 22, 2014

講道理實戰篇~ 唔好倒水

啱啱講過失敗例子,記錄返個成功例子,勉勵自己,勉勵他人。

幾個月前人仔開始識用普通杯飲水,但係就好鐘意倒水,所以我多數比返鴨咀杯,就算佢倒都冇倒得咁快。

每次見佢想倒,都會盡量制止,加不停講道理:
"呢 D 水係飲,唔可以倒,倒咗飲唔倒,好浪費,呢個世界好多人要好辛苦至飲倒少少水。。。"
"倒濕地下要抹,好煩,太濕地板會漲起。。。"
"我知你鐘意玩水,但呢 D 水係飲嘅,唔可以玩,想玩水一陣沖涼可以玩"
。。。。

有一次,我一邊講佢就一邊倒,制止咗佢跟著又繼續倒。。。 要係咁諗道理同佢講,某程度上令我無暇發火。我發火的話,人仔分分鐘大喊,越攪越煩。。。

過咗一排,佢冇再倒水。我諗係佢好奇心過咗,唔再倒。唔知佢明唔明我講㗎道理,不過唔倒水就 ok 啦,哈哈!

依家用普通杯飲嘢,佢仲會好小心咁攞,以防倒瀉。

攪掂倒水,仲有好多行為要改善。近期問題行為有:
打/拍人
唔瞓覺
揀餸食
唔肯換片
學用廁所。。。

講道理永遠講唔完,努力。。。

2 comments:

  1. 我嘅方法係倒少D同睇實佢飲,然後同佢講整濕咗要自己抹返或者吹返乾件衫

    ReplyDelete