Saturday, August 2, 2014

蟻隊遊 San Diego~ day 2 (part 1)

朝早哥哥發現架租車有 flat tire. 其實前兩日已漏氣,攞返去租車公司佢地發現有粒釘,於是幫我地整好,仲拍晒心口咁話冇事㗎啦!點知過兩日就成條 flat 咗。都唔知係我地唔好彩又踩釘定係佢整得差。。。

於是我地叫 roadside assistance. 佢地好快就到,幫我地換咗條駄。雖然換咗駄係行得,但都要換㗎車,因為 spare tire 唔可以行咁多。於是我地無端端多咗個行程,就係去機場邊換車,因間分店有最多選擇。結果我地換咗架 mini van, 好過本身架!

原本想去 children muesum, 但見 D 小朋友有 D 眼瞓,於是就去 Sea Port Village 同 USS Midway 戰艦附近行吓先。

我地泊架車晌 Sea Port Village.放人仔上 stroller, 點知佢又唔瞓。。。 行過去 USS Midway 時見倒有個 batman 行嚟行去,我地呢班遊客就揾佢影相,點知影完佢叫我地比 $5 佢,話係比 charity, 但問佢又講唔出咩 charity.... 算,見佢咁熱都全副裝備行出嚟,就比佢賺啦。。。




去到戰艦附近大家都好開心咁影相,當然唔少得晌呢個經典石像下影啦。好多情侶夫婦朋友都扮石像個姿勢影,我地就嚟個婆孫版!

可惜當時人仔開始扭眼瞓,我都冇心情影。。。

之後哥哥同阿嫂想上戰艦,我就同媽媽推小朋友瞓覺。推咗一輪終於攪掂隻人仔。而表姐瞓覺就好乖,攰會自己上車,合埋眼瞓。

無幾耐哥哥佢地返過嚟,話上船太貴,所以唔上,於是大家就晌 Seaport Village 行吓 D 特別㗎舖頭。小朋友瞓晒,大家都行得好輕鬆!


行到咁上吓就揾嘢食。佢地見 Cheesecake factory 想去食,就行過去。一去到人仔就醒啦,可以知道有嘢食!而表姐就瞓到我地差不多食完,佢至起身食。

(待續)

4 comments:

  1. 換完車之後,坐同揸都安心D!

    張婆孫版好掂喎,正呀!

    我都好鍾意cheesecake factory架!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 換咗㗎好車,安心好多呀!
      張婆孫相我都覺得好正!
      Cheesecake factory D cheesecake 好多款,我地揀好耐至揀倒,哈哈!

      Delete