Tuesday, August 26, 2014

書中自有黃金屋

最近成日同人仔去圖書館,冇咩地方去就去圖書館。比佢走吓,同佢睇吓書,玩吓玩具,同其他小朋友 interact 吓,仲可以涼埋冷氣,一舉多得!

以前對嬰幼兒讀物認識唔多,以為只係教吓 123, 唔同顏色形狀咁。依家接觸多咗,至發現有 D 書雖然每頁得幾個字,但都有故事性之餘,仲可以帶出好正面㗎訊息,唔簡單啊!

今日見倒呢本 "A Good Day".內容係講幾隻小動物有唔開心㗎遭遇,雖然失去一 D 嘢,但最終得到更多。而雀仔失去咗㗎羽毛比小妹妹執倒,佢好鐘意,好開心。





簡單㗎內容,就帶出"人生總有出路""積極面對""將快樂帶比人"等等㗎道理!利害呀!(定係我想像力豐富?)人仔見本書冇車車,冇乜興趣睇,反而我好欣賞!哈哈!

之前睇過一本書係講火車頭努力嘗試拉裝滿玩具㗎車廂上山,以帶出"勇於嘗試"努力向目標進發"等積極訊息又係令我好欣賞㗎一本書。

有時望住圖書館架上一排排㗎書,覺得好似一個無窮無盡㗎寶藏,希望人仔會一直愛去圖書館,慢慢發掘寶物啦!




10 comments:

  1. 咁人仔應該會鍾意Thomas火車頭喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢鐘意呀,咩車都鐘意!
      我就覺得 Thomas 有點恐怖,所以盡量少比佢接觸,哈哈!

      Delete
  2. 哩個活動好呀~佢睇唔明都無所謂,俾佢多D接觸唔同嘅書,培養閱讀習慣係好事呢^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係咁覺得,因為睇書真係好有益!

      Delete
  3. 睇書實在係個好好既習慣, 值得由細培養

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,希望可以 keep 住睇到大啦!

      Delete
  4. 細個去多D圖書館好呀, 以前仔仔細個都時時去. ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 去圖書館的確係好節目,依家我一諗唔倒去邊就會去!

      Delete
  5. 去圖書館好,又多書睇,又可以嘆冷氣..

    ReplyDelete