Friday, August 8, 2014

人生第一個 field trip

人仔上緊個 Art and Music 堂,雖然老師帶得麻麻地,但佢每個學期都會帶大家去 Knott Berry Farm個 Liberty Hall.

個 Liberty Hall 係復製 Pennsylvania 個,入面㗎嘢都係一樣嘅。我一直都唔知呢邊有個 Liberty Hall, 連上網都 search 唔倒,唔怪得我問人都冇人知啦。

我地一早晌 parking lot 附近集合,跟住一齊行過去。去到要等一陣至開門,於是我地就影吓相。

一入去就見倒個 Liberty Bell. 之後入去聽個 presentation. 小朋友當然坐唔定,所以聽咗一陣就出去。晌個 gift shop 度影吓相,行一陣就離開。


行出去時見倒有幾隻雞,小朋友就追住 D 雞周圍走。對小朋友嚟講小動物比美國歷史吸引得多!哈哈!等佢地大 D,學美國歷史時嚟就啱啦!

之後我地自己晌 Knott Berry Farm 㗎 Market Place 行咗一陣就返屋企啦!其實小朋友咁細,都唔知 Liberty Hall 係乜,不過一朝早同 D 同學仔行吓跑吓,係唔錯嘅!

2 comments:

  1. 小朋友可以四出走動和同齡朋友仔玩下,都已經好滿足啦!

    好掛住knotty berry farm入面嘅史廖被(snoopy)呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,一 D 好簡單㗎活動都可以令小朋友好滿足㗎啦!

      Snoopy 好得意呀!

      Delete