Friday, February 28, 2014

十五個月啦!

今個月最辛苦係唔肯食嘢同瞓得唔好。最大驚喜係佢聽得明多咗嘢!

瞓:
半夜依然會醒,因為係咁出牙。日間多數兩次 nap, 有時下午冇瞓夜晚都唔會扭計。試過佢八點至起身(我超開心!雖然半夜都有醒),就下午比佢瞓一次都 ok.

食:
今個月又病又出牙,攪到平時好好胃口㗎人仔唔肯食嘢,好在兩星期後好返。厭食時由得佢用手食,或餵佢,總之佢肯食就得啦,但學用匙羹方面,竟然都有少少進展。佢肯食返嘢時突然識"不"嘢。之前只係勉強"不"倒 yogurt, 但依家佢"不"倒飯/粉。但唔係次次肯用羹,基本上仲係多數用手食。。。
依舊早晚有媽奶嘆,一日三餐加兩次小食。不過媽奶越來越少,清晨比佢食其實只係我唔想咁早起身。
用鴨咀杯飲得好好,成日想學大人咁飲嘢,不過仲係倒瀉晒。。。

Potty training:
兩個月前開始去厠所便便。不過佢便便唔定時,一日有兩,三次,有時食食吓去,有時食完好耐都冇,所以成功率唔高。

活動能力:
終於識原地自己企起身,之前要扶 D 嘢至得,但睇得出佢有能力,只係唔知自己做倒,今個月終於得啦!
可以自己扶欄杆上樓梯,落就教咗佢要 bend 一隻腳落,依家開始識,但仲要我扶一扶。
行得好好,草地沙地,上斜落斜都行倒。

溝通:
仲係"牙""鴨"同一大堆 BB 話。亦唔識做手勢。。。
但聽得明好多嘢!
講"抹手"佢會申手出嚟;"攞本書過嚟我地睇書書"佢會行去攞;"過嚟啦","唔好攪"佢會聽話(希望繼續係咁!)出街佢一鬆手唔比我拖,我同佢講"拖實",佢多數都肯比我拖返。但係有時就唔肯,又要四圍走。。。

其他:
開始對動物有興趣,睇書唔再只係指住車車或轆轆
攞住隻公仔會攬攬錫錫,好鐘意咁,但好多時攬兩攬就掉佢落地
認得邊本書打邊本書
認得羊咩咩,狗狗,直升機, bulldozer, bus
"上堂"坐得定 D,不過都係要我捉住佢

2 comments:

  1. 哈哈,一仔好可愛會拎住隻公仔攬攬錫錫^^
    原來地地都係餵媽記奶,餵到15個月好叻叻呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢錫錫公仔真係好得意,其他嘢(eg 車,波)又唔會㗎喎!
      其實依家餵奶,只係想瞓多少少!哈哈!

      Delete