Thursday, February 13, 2014

學嘢慢。。。定係有性格?

身邊唔少十四,五個月大㗎 BB 已經識講一 D 單字,但係人仔仲未講爸爸媽媽。最近連佢識講㗎牙同鴨都唔講,都唔知點解。佢又唔係唔識㗎喎。睇相問佢爸爸呢?佢識指。叫佢攞車車,佢識攞。又聽過佢發倒 D 音㗎喎,仲成日自己講 BB 話,但係就唔識晌適當時間講。

我覺得佢學嘢比較慢,特別係表達能力。佢出世冇耐就開始教佢 baby sign,但係到依家都仲未識。唔好話 baby sign, 連揮手佢都唔做。有時都唔知佢係唔識,定係有性格唔跟人做!哈哈!

教佢要掉轉頭爬落樓梯就由爬教到識行,學咗幾個月至識。入彩虹圈,我教教吓都冇教,但有一日做比佢睇,之後佢又跟住做。所以有時係急唔嚟,佢到時候就會自然識。



我明白每個小朋友學習進度唔同,所以我暫時都唔太擔心佢未識講嘢。反而係 D 三姑六婆成日晌度問佢講嘢未,又話我要教佢,又話某某未夠一歲就講嘢(又唔見佢話邊個兩歲至講嘢!),跟住又話要戒片,又話要教佢乜乜物物,好煩!攪到我有 D 壓力。

都係我媽媽明理,佢會話男仔係慢少少,又會鼓勵我。依家佢要湊我哥哥兩個,我地成日講湊仔經,有時又閑話家常,關係比以前更好!始終都係媽媽好!

學嘢慢,就要補多 D 習啦!哈哈哈哈!

12 comments:

  1. 男仔應會遲D講野呀.我記得我姪子.都要兩歲幾先講野叻D...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係啦,我見有 D 男仔都係兩歲至講嘢,咁我慢慢等吓啦!

      Delete
  2. 係呀,每個小朋友學習進度都唔同,唔駛擔心,唔好理啲三姑六婆~~我見過兩個小朋友都成兩歳先正式講嘢,後來一啲問題都無架,仲牙尖嘴利添,你想佢收聲都唔得呀XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗到佢講嘢時,我就會懷念佢講 BB 話㗎日子!

      Delete
  3. 我覺得佢未必唔識講,可能只係唔想講,話唔定過一排佢肯開金口,講到唔肯停都未定

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇佢都係會講唔停,因為佢依家成日自己講 BB 話!哈哈!

      Delete
  4. 話明係三姑六婆, 聽完就算喇, 唔好擺喺心度

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冇錯冇錯,佢地再講我就"哦"完就算!

      Delete
  5. 雖然我包包只係5個幾月,但我都覺得佢學野慢。我本來唔太介懷,但身邊人喺咁講都令我好有壓力!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有時身邊人㗎意見係幾煩!BB 學嘢快慢真係冇得迫,唔好比自己咁多壓力呀!

      Delete