Friday, February 21, 2014

FTM 成日對住個仔玩 D 乜?

同個歲幾㗎人仔玩,唔一定要玩玩具。某日,我同人仔睇廣告紙。我仲興起,將 D 紙撕碎,人仔睇到嘻嘻笑。其實我有 D 後悔,因為清理個係我。。。

跟住佢發現佢心愛㗎車車,於是我撕佢出嚟比佢慢慢研究。

之後佢見倒佢更愛㗎車轆。。。

我仲同佢"講故仔"

"呢個轆賣 $39.95,呢個就 $44.95....."

講完故仔,仲要晌度自問自答。

扮人仔"媽媽,點解呢個平 D, 呢個貴 D 嘅?"
"哦,因為貴 D 個可以行唔同㗎路面。。。"

有時,我覺得我好無聊!哈哈。。。

10 comments:

  1. 都係教佢abc 123 吧。。。。。

    ReplyDelete
  2. 我都會「活動教學」,雖然肚B仲未識講野,但我做啲咩或者出到街,一見佢好奇啲野就會講果樣係咩野,大小顏色果啲 XD

    ReplyDelete
  3. 小朋友好簡單又創意無限,以前試過PLAN活動又無咩BUDGET,就用剩餘物資同小朋友玩,我地講笑話同細路玩垃圾XD

    ReplyDelete
  4. 兩母子乜都講得既. 無聊又得 (e.g. 問下佢肚腩點解咁大), 教育又得 (e.g. 邊架車大啲). 我覺得佢地就算未必即時有反應, 但係都吸收緊既.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 同佢咩都講吓,佢學倒嘢,又可以增進母子關係呢!

      Delete
  5. 只要玩得開心就是好節目啦! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀!有時簡單㗎嘢都可以令佢地好開心!

      Delete