Tuesday, February 4, 2014

失落爸爸

人仔前兩日病病扭計。爸爸走去攬攬佢㗎時候,佢推開爸爸要媽媽,仲要唔係一次半次,係次次都係咁,攪攪到爸爸有 D 失落。冇法啦,爸爸又返工又返學,對住人仔㗎時間好少,咁佢當然痴我多 D 啦!(嘻嘻…我㗎努力冇白費 :p)

其實人仔都好鐘意爸爸㗎。同爸爸玩親都好開心,因為爸爸成日都有 D 新奇嘢同佢玩。次次問佢爸爸呢,佢就會走去個窗度望吓係咪爸爸返嚟。





自己晌屋企湊雖然係悶,有時人仔扭計時又好煩。不過如果佢係比長輩或者工人姐姐凑,佢唔舒服要佢地抱而唔要我的話,我諗我會幾心痛!


4 comments:

  1. 爸爸好可憐呀~如果妹豬咁對我,我諗我個心裂咗都似 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 爸爸真係幾傷心。依家唯有臨返工前同佢玩多少少。

      Delete
  2. 唔駛擔心, 人仔大D, 就會"愛"上跟爸爸玩; 到時反而到媽媽不習慣......

    ReplyDelete
    Replies
    1. 到時可能我會寫篇"失落媽媽"哈哈!

      Delete