Saturday, January 3, 2015

25 個月啦!

又聖誕又新年,都唔記得人仔已經 25 個月大啦。我諗攪攪吓,我會唔記得寫成長紀錄呀!

今個月除咗講嘢進行之外,扭計都進步咗呀。。。 日日都起碼扭一、兩次。佢扭計通常係唔肯做某 d 嘢,例如唔肯食飯,咁我話唔好食啦,跟住佢又要食。行到去飯枱又會話唔食,大喊大鬧,來來去去唔知自己想點咁。試過 tum 佢,話佢,講道理。。。之後發覺唔理佢最好,因為佢通常過一陣就“醒返“冇嘢。到佢冷靜返至同佢講道理。冇咁扭㗎情況呢,比選擇、轉移視線都可能可以攪掂,之後講吓道理等佢明白。不過同一情況,用同一招又未必得,所以次次佢唔合作都係鬪智考耐性時間。。。

自理方面慢慢有進步。可以除鞋襪同部分衫褲,自己放入洗衣籃。幫手開飯,食完飯幫手收拾。執玩具就多數要叫幾次至執,佢會一邊執一邊唱 “clean up clean up"。去廁所依然係時得時唔得,我諗我都係等暖 d 先。其實佢明白去廁所係咩,因為佢會攞公仔去廁所扮去 poo poo, 但自己去時就唔肯上廁所。好多人都話小朋友 ready 時好快攪掂,依家係反抗期,咩都 “no" 都無謂迫佢。希望佢大 d 可以攪掂啦!

4 comments:

  1. 新年快樂!

    祝人仔經常保持"清醒"狀態,唔駛成日等佢"醒返",簡單D講,即係聽教聽話啊,lol!! ;)

    ReplyDelete
  2. 去廁所佢ready時就好快架喇,加油!

    ReplyDelete