Tuesday, January 20, 2015

Oak Canyon Nature Walk

話說我參加咗個 preschool mama club. 上兩個月有個 event 係去 Oak Canyon 行山。我去到唔見有其他媽媽。。。今個月又有呢個 event. 我諗就算冇人出現,自己同人仔去行吓山都好吖。於是我又 sign up 。

今次有好多人嚟啊,大約有七、八個媽媽,十幾個小朋友,好熱鬧呢!

啲 trails 都幾易行,大部分時間都可以 keep 住一班人行,係臨尾有一段要上好樓梯,我哋就跟唔上了!

人仔都好叻,大部分時間都自己行,不過都有扭抱時,其中一段就係行上樓梯時。。。 我就抱住行上樓梯,乘機練氣練力。。。好在,行咗兩行,我同佢講 “媽媽攰啦,你自己行啦”,佢都肯落地自己行。

呢個活動好好啊,可以同小朋友親親大自然之餘,又可以認識吓其他媽媽。佢哋都好有經驗咁,而且有幾個都係想 homeschool 嘅,可以向佢哋取吓經啦!


2 comments:

  1. how do you find out these clubs? google search?

    ReplyDelete
    Replies
    1. This is from meetup.com
      You can see if you can find one near you.

      Delete