Friday, January 30, 2015

小進步

前兩日帶人仔上 Kindergym,有學 somersault 。自人仔一歲開始上都已經有教過 somersault. 不過佢只能夠晌老師幫手下好勉強咁打倒,仲要次次打完都喊。有時佢唔肯試,我都唔會勉強。眼見其他細路大多數都打得好開心, 我當然都希望人仔可以開心咁 somersault。

今次係兩歲之後第一次試。一開始佢都係唔肯行過去,只係顧住玩其他嘢。後來佢見倒其他同學打,我又鼓勵吓佢嘗試。今次終於成功啦,仲不停咁再排隊打,一共打咗六次!

另一日同佢去咗圖書館。當我揾書比佢借㗎時間,比咗個消防車砌圖佢玩。佢差唔多次次去圖書館都會玩呢個砌圖。我一邊揾書,一邊睇吓佢,發現原來差唔多可以自己砌晒!

人仔不經不覺又進步咗!

No comments:

Post a Comment