Thursday, January 15, 2015

病病病 2

本來大家都好返,點知呢兩日人仔有少少肚柯,食嘢少咗。不過見佢依舊跑跑跳跳,冇發燒又冇特別攰,我除咗比多啲嘢佢飲之外,都冇做咩嘢。今朝同佢去公園,佢比平時扭抱,又冇咁活躍,就返到屋企時又不時摸摸肚仔。我諗佢唔知係咪肚仔唔舒服。佢一路話返屋企要飲果汁。平時晌屋企唔比果汁佢,但見佢早餐唔係食得多,而且佢需要多水份,於是返到屋企就比果汁佢飲。

到食午餐時,佢食得好慢,有時又吐返出嚟話“難食”。食食吓,佢突然嘔晒啲食物加果汁出嚟!唔計細細個嘔奶,今次係佢第一次嘔!跟住我就同佢換衫清潔。得意㗎係,大家都好冷靜,冇驚冇喊,好似平時倒瀉水咁,換完衫佢照樣去玩。我比少少水佢飲,佢冇再嘔。跟住佢就 nap 啦。

瞓完又比佢飲少少水,佢亦食倒蘋果餅乾。晚餐就煲咗粥,湯比佢。佢都食得 OK.我諗佢嘔咗之後舒服咗。希望佢唔好再柯嘔啦。

呢排個個輪住病,我即刻又進行家居大消毒。。。 啱啱琴日㗎車又 c 咗,唉真黑仔。。。

No comments:

Post a Comment